|
|
Posėdyje aptartas artėjantis sezonas |
|
|
Ketvirtadienį (09 04) įvykusiame Vilniaus krepšinio sąjungos ir "Sostinės" C lygos komandų vadovų posėdyje aptartas artėjantis 2008-2009 m. Vilniaus miesto "Švyturio" krepšinio čempionatas.
Posėdyje nutarta, kad didžioji dalis "Sostinės" pirmenybių C lygos rungtynių vyks darbo dienomis. Anksčiausių susitikimų startas - 17:45 val., vėliausiai dvikovos šiokiadieniais prasidės 21:15 val.
Keli klubai išreiškė norą "Švyturio" čempionato C lygos rungtynes namuose žaisti savaitgaliais, todėl priimtas sprendimas šeštadieniais rungtynes pradėti nuo 15:00 iki 19:00 val., o sekmadieniais - nuo 13:00 iki 20:00 val.
Krepšinio sąjungos valdybos pirmininkas Robertas Brazys klubų atstovams pabrėžė, kad visų "Švyturio" pirmenybėse rungtyniaujančių komandų žaidėjai privalės turėti vienodas ir tvarkingas aprangas bei svetingai priimti varžovus.
"Netvarkingos aprangos, sulūžę krepšio lankai ir apleistos rūbinės, kuriose net nėra kur nusiprausti - tai nepagarba ne tik aikštės šeimininkų komandai, bet ir varžovams", - sakė R.Brazys, prieš kelis metus pats rungtyniavęs Vilniaus čempionato C lygoje.
Posėdžio dalyviai sutarė, kad prieš rungtynes aikštės šeimininkai turės paruošti sekretoriato teisėjams darbo vietą: stalą, dvi kėdes, dvi raudonas vėliavėles, pakaitinio kamuolio valdymo rodyklę ("Possesion"), rezultato skaičiuoklį.
Taip pat aikštės šeimininkai turės pasirūpinti, kad sporto salėje būtų pirmosios pagalbos vaistinėlė.
Oficialiu lygos kamuoliu posėdyje patvirtintas FIBA atestuotas "Molten" krepšinio kamuolys. Tokį kamuolį privalės turėti visos "Švyturio" čempionato komandos.
"Artėjantį sezoną mūsų krepšinio sąjungos atstovai kasdien lankysis skirtingų komandų rungtynėse ir tikrins, ar klubai tinkamai pasiruošę rungtynėms, ar vykdo patvirtintus reikalavimus. Taip pat stengsimės plačiau aprašinėti C lygos dvikovas, po rungtynių pakalbinsime trenerius ir žaidėjus", - pažadėjo R.Brazys.
Anot krepšinio sąjungos vadovo, "Sostinės" komandos, kurios nesilaikys nuostatuose iškeltų reikalavimų, į aikštelę išbėgs netvarkingomis aprangomis arba prieš rungtynes tinkamai neparuoš darbo stalo sekretoriato teisėjams, iš pradžių bus įspėtos, o vėliau baudžiamos piniginėmis nuobaudomis.
Posėdyje taip pat virė karštos diskusijos dėl C lygos varžybų sistemos. Klausimas, ar reguliariajame sezone turėtų būti žaidžiama vieno, ar dviejų ratų (namuose ir išvykoje) sistema, liko neišspręstas.
Sutarta, kad nutarimas balsavimu bus priimtas rugsėjo pabaigoje, kai paaiškės visi "Sostinės" čempionato C lygos dalyviai. Vilniaus "Švyturio" krepšinio čempionatas startuos trečiąją spalio savaitę.
|
|
Daimodas
Komentarų: 3
|
Data: 2008-09-14 14:55:56
|
Molten kamuolys yra tikrai prastas. Kaip minejo kolega zemiau- slidus ir kietas. Pazaidus ilgeliau deformuojasi- tampa minkstesnis ir skrenda nestandartine trajektorija.
Pritariu minciai, kad turetu buti zaidziama su kokybiskiausiu turimu kamuoliu susitarus abiejoms pusems. |
Savas
Komentarų: 20
|
Data: 2008-09-10 16:06:23
|
saunuolis, Pafka! aiskiai ir konkreciai be jokiu blevyzgu |
Pafka
Komentarų: 22
|
Data: 2008-09-10 15:57:45
|
na pabandysiu dar karta, nes dingo visas komentaras
taigi apie kamuolius
Apie juos galbut niekas nekalbetu, jeigu butu pasirinktas geriausias kamuolys - butent toks kriterijus turetu buti pagrindinis renkantis kamuoli (apie FIBA kriterijus skaitykite zemiau). Dabar gi tas GL7 savo savybemis nusileidzia ne tik nike ar spalding, bet ir pigesniems molten kamuoliams - yra slidus ir kietas. Kaip pasiulymas butu nustatyti, jog vyr. teisejas pries varzybas isrenka kamuoli su kuriuo zaisime - nebutinai konkretaus gamintojo. Dabar gi daznai budavo taip, jog budavome priversti zaisti su bet kokiu moltenu, nors turedavome zymiai geresniu kamuoliu.
Arba tada aiskiai pasakykite, jog VMKS gauna tiek tai pinigu uz tai, jog zaisime su moltenais (FIBA kriterijus). Tada bent zinosime, jog remiame lyga ir nebus pikta.
Siemet kaip ir kiekvienais metais turetume nusipirkti molten kamuoli, bet jo nepikrsime, nes tiesiog gaila pinigu. Ir nereikia mums tu kamuoliu dovanoti, nes mes uz juos susimokesime per starto mokesti.
Del saliu
Neverta cia kalbeti apie remontus ir atostogas. Visiems taip gali nutikti net gi Siemens arena issinuomavus. Bet musu praktikoje buvo tokiu atveju, jog saleje negaudavome nusiprausti: varzovai tiesiog issinuomodavo ja be dusu, nes taip pigiau. Vat tokius atvejus tai reiketu eliminuoti. Kaip ir su savaitgalio varzybomis. Jeigu vienerius metus komanda negales dalyvaut lygoje, tai gal kitais metais prades sales ieskoti ne rugsejo menesi, o bent geguze. Juk Vilniuje bent trys lygos ir simtai komandu zaidzianciu krepsini salese. Tai jei vadovai siekia (bent man taip atrodo) tapti geriausia lyga mieste, tai gal reiketu pabandyti laimeti toje konkurencineje kovoje nuomojant sale.
Jau trecius metus apie tai yra kalbama, rasomi straipsniai, verda diskusijos, rezultatas =0.
Todel siulyciau atsizvelgti i strapsnyje ir komentaruose nurodytus pasiulymus ir atskirame straipsnyje (sprendime) isdestyti reikalavimus, nurodant kokiu budu bus jie uztikrinami: pvz. gavus du skundus is kitu komandu, lygos atstovas atliks tyrima ir pastebejus pazeidimus komanda bus nubausta likusias rungtynes zaidziant isvykoje. Pridedant perspejima, jog nuo kitu metu tokios komandos is viso nebus registruojamos. Po keletos metu visi zinos kokios sales yra juodajame sarase ir jokiu tyrimu atlikineti nereikes.
|
andrius k
Komentarų: 16
|
Data: 2008-09-10 15:27:51
|
krituly, kaip sakoma blogam sokejui ir kiausai maiso, NBA zvaigzdes kurios prie spaldingu pripratusios ir tos visai neprastai su moltenais olimpiadoj zaide, taip kad nereikia cia demagogiju. jei jau esat geri su moltenais ,geri busit ir su mikasom ar spaldingais, o tai yra nuostata skatinanti viena kuria firma, ir mano manymu neteisinga, bet kaip jau daug kas isreiske savo nuomone, tikekimes niekas neziures labai grieztai jei varzybas ir su kitokiu kamuoliu zaisime |
renatas
Komentarų: 13
|
Data: 2008-09-10 13:57:06
|
del tu staliniu tablo, tai lyga turetu kursus pravest savo sekretoriato darbuotojams. Mes turime toki, bet pernai juo retai naudojosi, nes nemokejo perversti tu skaiciu, nesusigaude... Tablo pirktas parduotuveje, instrukcijos kaip perversti tas lenteles nebuvo, tai gal dalis ir musu kaltes |
Kritulys
Komentarų: 1
|
Data: 2008-09-10 11:08:50
|
Manau lygos vadovybe eina teisingu keliu, ir keliami reikalavimai komandoms yra nesunkiai igyvendianmi bei realus: Kamuoliu suvienodinimas irgi yra gerai, nes pvz Spalding ir Molten viens nuo kito labai skiriaisi, ir kaip pripranti prie vieno, su kitu buna keista zaist..
Svieslente ar kazkoks stalinis tablo - velgi, viskas tik musu paciu patogumui..
Jei norime tureti cempionata kuriame isties maloniai jausimes, turime ir patys siek tiek uzpakalius pakrutint. |
1-NAX
Komentarų: 38
|
Data: 2008-09-10 10:34:51
|
ai sorry - bug'as... atsiimu savo zodzius is praeito komentaro... peace |
1-NAX
Komentarų: 38
|
Data: 2008-09-10 10:20:42
|
o kokio BB'io istrynet mano komentara? per daug tiesos gal parasyta, per stipriai akis bado? geda gal biski? nieko izeidziancio neparasyta, taip, kad jei trinat tokius komentarus kurie liecia jusu nuoskaudas, tai esat mazu maziausiai bailiai... geda |
Cure
Komentarų: 129
|
Data: 2008-09-09 16:51:38
|
To andrius k:
vienas iš vadovų tikrai skaito ir kartais atrašo, o kad duos vaisių - didelė galimybė. Pernai jei buvo koks diskutuotinas klausimas po komentarų puslapyje buvo priimamas daugiau ar mažiau teisingas sprendimas. Ir tas džiugina.
|
bfreak
Komentarų: 7
|
Data: 2008-09-09 16:24:33
|
Is esmes sutinku su 1-NAX nuomone. Beje, savo pasiulymus zaisti kitoje lygoje, jei kazkas cia nepatinka, kol kas pasilaikykite sau. Jei jau vyksta diskusija, tai ir diskutuokime, o ne siuntinekime vieni kitus po kitas lygas. Turime visi kartu tobuleti - tiek lyga, tiek komandos. Ir, kaip daugelis cia jau pastebejo, rezultatas priklauso nuo poziurio. Galime siknas uzraukti, kabinetis prie visko ir apeliuoti uz bet koki varzovu nusizengima, bet taip pat galime atsipalaiduoti ir tiesiog pasistengti gerai praleisti laika. Tai kiekvieno musu pasirinkimas. Deja, kai yra tokia pasirinkimo laisve, mes niekada nesutarsime, kaip yra geriau. Tad, kad ir kokios geros valios mes bebutume, reikia kaskart vis labiau formalizuoti komandu isipareigojimus, kol jie taps visiems savaime suprantami. Kitas dalykas, del kurio labai pritariu 1-NAX - nemazai isdestyta taikliu pastebejimu del pacios lygos pazadu nesilaikymo bei atmestino poziurio. Visgi pries kuriant taisykles kitiems, reiktu apsisluoti savo kiema ir gerai pasinagrineti, ar patys ju sugebes laikytis. |
andrius k
Komentarų: 16
|
Data: 2008-09-09 16:17:08
|
as ramus, viskas gi cia diskusiju lygyje, tam ir yra skiltis komentarai. tiesiog isreiskiau nuomone, vmks gi tam ir dirba, kad pakeltu lygos lygi, o musu, kaip dalyviu pareiga ir yra issakyti esamas problemas ir galimus ju sprendimus, taip kad neiziuriu cia nieko blogo aisku suprantu, kad rasinejimai greiciausiai nieko neduos, taciau vistiek manau, kad vadovai paskaito komentarus ir galbut sis tas pajudes teigiama puse |
Cure
Komentarų: 129
|
Data: 2008-09-09 15:47:33
|
To andrius k:
Andriau, negi pirmus metus žaidi "Sostinėje"? Čia būna cirkų, bet ne tokio lygio. Man regis, derėtų atsipalaiduoti ir ramiai laukti naujo sezono, nes dielės baimės dėl galimos neteisybės dar niekam nepadėjo. |
andrius k
Komentarų: 16
|
Data: 2008-09-09 14:47:48
|
"Oficialiu lygos kamuoliu posėdyje patvirtintas FIBA atestuotas "Molten" krepšinio kamuolys. Tokį kamuolį privalės turėti visos "Švyturio" čempionato komandos."
mano giliu supratimu rekomendacija nuo ipareigojimo gerokai skiriasi... reiketu pripazinti, kad toks lygos vertimas naudoti butent tokius, o ne kitokius kamuolius yra visiskas absurdas ir tai reiketu kuo greiciau naikinti, net nuostatuose, nes tai teiktu pagrinda ateiti i visokias apeliacijas, kad varzybas reikia perzaisti del netokio kamuolio... |
Cure
Komentarų: 129
|
Data: 2008-09-09 14:02:33
|
To andrius k:
niekada nėra blogai išleisti rekomendacijas, nes kitaip gali atsirasti noras kone su guminiais kamuoliais žaist. Dabar - rekomendavo Moltenus kaip geriausius, o kaip bus ištiesų - pamatysime per varžybas. Mano nuomone, svarbu, kad būtų gerai pripūstas kamuolys, o ne tas, kuris turi tik savo gerą vardą. |
andrius k
Komentarų: 16
|
Data: 2008-09-09 13:43:04
|
tai tegu tada zaidzia ir a, b lyga, ar jos jau per daug profesionalios, kad vadintusi megeju? tokiu atveju ir pradedant registracija reikejo nurodyt, kad tinka savaitgaliu laikas, as suprantu, kad vien c lygoj bus apie 60 komandu, o mieste dar yra bent trys turnyrai, tai kaip ir logiska butu leisti zaisti savaitgali - bet... zaisti varzybas 13 ar 15 valanda dienos... sorry, baikit bajerius.... Cure, ok, galesim mes zaisti su tais paprastais kamuoliais , visgi kam reikalinga buvo tada ta nuostata apie moltenus? nesamone, vistiek pries kiekvienas varzybas teisejai paziuri tiek seimininku tiek sveciu turimus kamuolius ir nusprendzia kuris geriausias, as manau tai yra labai teisinga ir gerai, visgi megejai zaidzia... |
Rambo
Komentarų: 17
|
Data: 2008-09-09 12:24:35
|
Sekmadienio vakarais megeju krepsini zaisti yra normalu - o va vien uz minti zaist penktadienio vakare, sestadieni, arba sekmadieni is ryto reikia baust kaip uz blogi na su penktadieniais ir sekmadieniais dar galima susitaikyt, zinant padeti su salemis... nu bet sestadieni kad leido zaisti - nusivyliau... aisku, reikejo paciam ateit i susirinkima ir issakyt kitokia nuomone, bet is atejusiu negi niekas nenusvilpe idejos zaist sestadienio dienos viduryje?
O del rezultatu skaiciuokliu, vaistineliu, tvarkingu aprangu - tenka tik pritart organizatoriams, kad tokios smulkmenos gerina varzybu kokybe. Tik va ankstesniu metu praktika rodo, kad i tuos reikalavimus C lygoje paprastai ziurima pro pirstus, gal siemet bus kitaip.
Del saliu kokybes komandu labai grieztai spausti ir bausti nevertetu - su dabartine infliacija ir saliu kainomis visi vargstam, ieskodami saliu, kur kainos ir kokybes santykis butu bent kiek padoresnis ir daznai pasitaiko visokie kompromisiniai variantai, kai kazkuris is reikalavimu neatitinka. Patys esam susidure su problemomis, kai atejes varzybu diena i nuomojama mokyklos sale randi per pamokas moksleiviu sugadinta lanka su islekusiais varzhtais, sudraskyta tinkleli ar kaip kazkas minejo, isjungta karsta vandeni del remonto ar moksleiviu atostogu Tiek varzovai, tiek lygos administracija tokiais atvejais turetu buti tolerantiska ir nebausti uz tokius nuo komandu nepriklausancius atvejus pralaimejimais ar didelemis baudomis.
Kitas reikalas, jei saleje apskritai krepsinio lankai i virshu uzsilenke kaip pvz. Gabijos gimnazijoj berods pernai tada jau logiskai mastant, arba komanda turetu nepagailet keliu simtu litu ir nupirkt naujus lankus bei padovanot juos mokyklai, arba ieskotis kitos sales... |
I_Key
Komentarų: 6
|
Data: 2008-09-09 11:58:22
|
Del kamuoliu tai manau kad tokiu atveju lyga turetu pati skirti varzybom skirta kamuoli su kurio butu zaidziama, nes kiekvienas perkasi koki jis nori ir koks jam patinka kamuolsi..
O del savaitgalio tai manau prastas sprendimas leist zaist...tam yra savaitgalio lyga... manau daug kas turi ir siaip ka veikt savaitgali ar kur isvaziuot...
Arba tegu zaidzia isvykoje visas varzybas jei sale turi tik savaitgali... |
Cure
Komentarų: 129
|
Data: 2008-09-09 11:20:45
|
To andrius k:
vaistinėlės, švieslentės - gera praktika, nes tikrai maloniau žaisti, kai nereikia sekretoriato klausinėt kas 5 min., koks rezultatas. Dėl kamuolių - manau čia daugiau rekomendacinio pobūdžio, jei GG7 kas turės tikrai nieks nepyks, anei varžovai, anei tiesėjai. |
Cure
Komentarų: 129
|
Data: 2008-09-09 11:16:25
|
Savas:
rengiami, nes tikisi, jog visi turės pasiūlymų, kuriuos vietoje būtų galima aptarti. Bet kai gaunasi, kad kalba iš vadovų 2-3, tai rimtos diskusijos ir nesigauna. Kita vertus, gerai, kad komentarus padarė čia, puslapyje, kuriuos jie skaito ir bando atsižvelgti, nes geros mintys kartais ateina netikėtai ir ne posėdyje. |
andrius k
Komentarų: 16
|
Data: 2008-09-09 09:45:46
|
su rubinem, vaistinelem, ir tom visom smulkmenom tikrai viskas tvarkoje, einam i europa, esu zaides belenkokioj vokietijos futbolo lygoj, tai ten ir vaisteneles buvo, net felceris budedavo per varzybas.man tai uzkliuvo, tai, kad ivyko visiskai precendento neturintis dalykas - leista zaisti savaitgaliais, ne, nu sorry chebra, gal c lyga ir dunduku, bet net ir jie noretu savaitgalius laisvus turet, anksciau komandos turejusios sale savaitgaliais turedavo isvykoj zaisti visas varzybas, nes A - savaitgaliais zaisti niekam nepatogu, B - kiek zn kai kurios sales savaitgaliais maziau kainuoja, taip iseina, kad tos komandos, kurios pasistengia ir pasiesko moka ir dar ir daugiau... su kamuoliu irg fignia, anksciau apskritai lyga kamuoli viena komandai paskirdavo, kad ir Mikasa, bet jis vistiek mano nuomone labai kokybiskas buvo, o dabar - ne tai kad kamuolio neduoda, bet dar ir aiskino koki nusipirkti reikia... sakyciau, kvepia korupcija? |
Komentarus rašyti gali tik registruoti nariai. Jei esate užsiregistravęs - prisijunkite per prisijungimo
"dėžutę" dešinėje, o jei dar nesate registruotas vartotojas, registruokitės! |
|
|
|
|
|