Enixzz
Komentarų: 2 | Data: 2008-10-07 19:36:55 |
uzteks c lygos ;D
|
Andrius
Komentarų: 29 | Data: 2008-10-06 23:14:51 |
Rambo, Pafka,
Dėl D lygos pasiūlymas išties neblogas. Mes ir patys svarstome tokį variantą, kad kitą sezoną reikės įkurti "Švyturio" D lygą.
Dar grįžtant prie teisėjų, noriu pasidžiaugti, kad į mūsų skelbimus atsiliepė didžiulis būrys krepšinio entuziastų. Labai atidžiai renkamės kandidatus, artėjančią savaitę surengsime jiems apmokymus, kuriuos seks teisėjų atstovai bei krepšinio komisaras.
Gabiausius jau šiemet skirsime į C lygos varžybas poroje su stipresniais ir patyrusiais teisėjais, kad turėtų galimybę tobulėti ir mokytis.
Likusiuosius dar siųsime tobulintis į krepšinio mokyklėlę ir leisime pasireikšti žemesnio rango arba draugiškose krepšinio rungtynėse.
Iš esmės sutinkame, kad didžioji dalis Jūsų išsakytų pastabų yra teisingos. Skaitome, sekiame, stengiamės reaguoti ir šias pastabas įgyvendinti.
Be galo malonu, kad verda didelės diskusijos, kuriose gimsta daug naujų ir įdomių idėjų. Tikiuosi, kad šias diskusijas galėsime pratęsti ir čempionato atidarymo iškilmėse prie alaus bokalo
|
Rambo
Komentarų: 17 | Data: 2008-10-04 15:20:59 |
Pafka: labai daug teisingu minciu parasei, po kuriom daug kas is dalyviu pasirasytu, bet dar ir nuo saves dadesiu
Visu pirma - del turnyro sistemos: nesu kategoriskai pries sita sistema, bet gavosi, kad komandas truputi apgavo - pradzioj suorganizavo komandu vadovu susirinkima, del kurio man visiskai neaisku, kam jis buvo reikalingas - juk dar nebuvo aiski nei sistema, nei dalyviu skaicius. Jame pazadejo surengt balsavima del sistemos, kai bus aiskus dalyviu skaicius. Tai gal reikejo per savo krepsinio sajungos susirinkima isrinkt 2-3 logiskesnius sistemos variantus, tenkinancius lyga ir telpancius i jos biudzeta ir surengt greita balsavimuka? nesunkiai butumem speje iki ceremonijos "pramogu banke" na bet yra kaip yra, suzaisim ir pagal sita sistema.
Musu komandai sitos lygos varzybos nera pagrindines, mes siekiame cia kitu tikslu, nes norim kad tie komandos nariai, kurie pagrindinese varzybose daugiau sedi ant suolo, gautu daugiau zaidybinio laiko kadangi pralaimet irgi nemegstam, tai daugiau ir ivairesniu, kad ir silpnesniu priesininku mums kaip tik - taigi ta varianta, kur reik susitikt su kuo daugiau komandu, palaikom Bet sutinku, kad kai kurioms komandoms, kurios losia tik cia ir nori rimtu kovu su lygiaverciais priesininkais visa sezona, tokia sistema nelabai gali ju suteikt. Tokiems belieka tik uzsikapstyt i B lyga arba kraustytis i VKML/megint pretenduot i uzdara Smukles lyga. Bet susidaro uzburtas ratas, nes B lygos ar VKML varzyboms daugumai reiketu stiprintis, jei nenori vilktis lenteles gale, o Eurobaskete varzovu lygiu skirtumai taip pat pernelyg akivaizdus, kaip ir cia Be to, kitos megeju lygos pernelyg gerai issistudijave savo galimybes ir sulauke maksimalaus "pavezamo" dalyviu skaiciaus visada nutraukia registracija, taigi visi norintys ten paprasciausiai netilps... zodziu visam Vilniaus krepsiniui butu geriau, kad ir sita lyga uztikrintu bent minimalia kokybe - maksimalia isspaust su tokiu dalyviu skaicium paprasciausiai neimanoma, utopija ))
Del teiseju - Vilniui reikia daugiau teiseju, nes megejiskas krepsinis is tiesu populiareja labai sparciai ir komandu daugeja kaip ant mieliu. Zaidzianciu krepsini zmoniu gal ir nedaugeja, taciau is formos "karta per savaite saleje su tais paciais draugais" visi nori pereiti i forma "su turnyrine lentele, teisejais ir statistika". Vyksta ne tik 4 megejisku lygu varzybos, bet ir atskiru sriciu imoniu turnyrai, taigi teiseju tikrai truksta pries keleta metu VKML, Eurobasket ir kituose turnyruose buvo apsaudyta "partija" jaunu teiseju, is kuriu dabar isaugo nemazai geru ir jau pripazintu, kuri laika Vilniaus padetis su teisejais buvo zymiai geresne nei kituose miestuose, bet isaugus komandu lygose skaiciui problema vel atvira. Miestui is tiesu reikia teiseju mokymo strukturos.
Bet Pafka is dalies teisus, sakydamas, kad malonumas, kai zalias teisejas mokosi ant tavo galvos, tikrai menkas. Todel is tiesu prasome nepaleisti zaliu teiseju teisejaut vienu, tegu svilpia poroje su patyrusiais, o kai gauna pirma karta vadovauti sio lygio varzyboms savarankiskai - atsiusti a la "rungtyniu komisarus", kurie kilus gincytinoms situacijoms, galetu paaiskint zaidejams ir teisejui ju klaidas ir itakot galutini sprendima.
Zaidejai is savo puses irgi turetu isisamoninti pagrindini dalyka: teisejas yra virsesnis netgi tada, kai jis yra labai lievas teisejas ir jei zaidejas uzsipuola ant blogai susvilpusio teisejo, ant jo saukia pakeles balsa, vadina necenzuriniais zodziais, netgi grasina ar stumdo - kad ir koks jaunas ir zalias butu teisejas, uz toki elgesi jis PRIVALO baust zaidejus visu grieztumu. O tai po to buna tokie absurdiski atvejai kaip pernai Kaune, kai megeju lygoj zaides NKL zaidejas ispyre jau apstumdytam gulinciam teisejui, gavo 2 metu diskvala is visu lygiu varzybu, o po to spaudoj ir visoj ziniasklaidoj kartu su zinomais treneriais dar puola sistema del lievu teiseju teisejai aisku, turi irgi atsakyt uz savo klaidas, bet tai tikrai neturetu but lengvinanti aplinkybe savo elgesio nevaldantiems zaidejams.
|
Pafka
Komentarų: 22 | Data: 2008-10-04 13:20:56 |
Noretusi paklausti: ir vis delto kodel?
Gal neteisus taip manydamas, bet toks vaizdas, jog VMKS nelabai turi ateities vizijos. O nesant vizijos staigmenos yra visai iprastas dalykas - x2 komandu, nera teiseju, paskui ziurek - mustynes saleje, N-tas laimejimas 100 tasku skirtumu, nuolatiniai gincai su dalyviais ir naujam sezonui X4 maziau komandu...
Gal is tiesu Sajungai reiketu apsispresti ko jie nori. Siemet panasu i tai, jog siekia apjungti visus norincius zaisti. Tikslas is tiesu sveikintinas, nes del didesnes konkurencijos laimi ir patys krepsininkai, ir lyga. Dabar reikes but dvigubai stipresniems, norint patekti i B lyga. O tai ir B ir A lygas tik sustiprins.
Bet matyt krepsinyje ne viska galima suskaiciuoti remiantis vien matematika. Juk kazin ar del to, jog lygoje susirinko dvigubai daugiau komandu, ji tapo dvigubai stipresne. Vilniuje staiga neatsirado dar 600 geru ar pusetinu zaideju. Labiau tiketina, jog siemet apsisprende dalyvauti ir tie, kurie anksciau del vienokiu ar kitokiu priezasciu negalejo. Todel tiketina, jog jeigu pernai tarkime turejome 30 komandu, kurios galejo kovoti del patekimo i 16-tuka, siemet tokiu bus 40 komandu. Todel gal reiketu sakyti, jog c lyga tik siek tiek sustiprejo lyginant su praeitais metais.
Bet tada paskaiciuokime, kokia to sustiprejimo kaina.
1. Kaip visi kalba ir organizatoriai pripazista, bus beda su teisejais. Vadinasi ir taip prastas teisejavimas bus dar prastesnis. Pernai ne karta kelta problema siemet bus dar astresne. O prastas teisejavimas reiskia nei daug, nei mazai - daugiau energijos gincams aiksteleje ir uz jos ribu - maziau krepsinio, daugiau pykcio - maziau malonumo. Nesinori tiketi, jog pyktis nusvers malonuma ir teks atsisakyti dalyvavimo vmks varzybose. Zinoma puiku, jog mes savo jegomis ir pinigais prisidesime prie nauju krepsinio teiseju ugdymo. Bet tada noretusi ir kazkokio griztamojo rysio. Tokiu situaciju, kai vien tik duodi, o gauni - nervus ir technines prazangas normalus zmogus ilgai kesti negali. Todel noretusi, jog sajunga suprasdama susikurta situacija kazkaip ja ir sprestu - neleistu dvieju zaliu teiseju i aikste vienu metu, neleistu naujokams skirti techniniu prazangu (!), turetu itaka skiriant rungtynems teisejus, t.y. reaguotu i skundus del prasto teisejavimo ir galetu drausti kai kuriems teisejams teisejauti vienose ar kitose varzybose ar apskritai lygoje. O komandoms kas belieka -tik tiketis to is sajungos ir... filmuoti rungtynes. Nes kaip jau parode pernai metai, kitu atveju gali galva i siena dauzyti, bet sugadine varzybas teisejai visada yra teisus.
2. Is vienos puses yra puiku kautis su didesniu ratu priesininku. Bet visiems yra aisku, jog tik atkaklios varzybos duoda naudos. Todel reguliariajame sezone isauges rungtyniu skaicius realios naudos neduos - stipriausios ekipos keliomis rungtynemis daugiau suzais su silpnesnemis komandomis.
Gal todel nesu girdejes apie reguliarius turnyrus, kur zaistu toks didelis komandu skaicius? Geriausiai, jeigu turnyre dalyvaujanciuju lygis yra daugmaz vienodas.
Tad jeigu jau vmks is tiesu siekia apjungti visus Vilniaus krepsinio megejus, ar nevertetu galvoti apie D lyga? Arba kaip siulo Cure, zaisti mazesnemis grupemis, kad kuo greiciau sureitinguoti komandas.
Mano pasiulymas butu dar tarpinis tarp D lygos ir Cure varianto. Paskirstyti komandas i grupes po 5. Komandos tarpusavyje suzaidzia iki nauju metu, o tada komandos isskiriamos i dvi grupes kurios tesia kovas tarpusavyje: 32 geriausios komandos ir visos likusios. Tokiu atveju paskirscius komandas likusios kovos bus atkaklesnes ir prasmingesnes.
Ir paskutinis dalykas - organizatoriai sneka, jog kalbejosi su daugeliu komandu. Su musu komanda niekas nesikalbejo, tuo tarpu mes vis laukem kada gi cia bus tas balsavimas del varzybu sistemos. Ir sulaukem.
Jeigu jau nenorima rengti beprasmisku posedziu,XXI a. gal galima suorganizuoti elektronine konferencija? kad nebutu kaip visados - pasitariau su savimi ir nusprendeme.
|
Rimvydas
Komentarų: 4 | Data: 2008-10-03 22:52:17 |
sveiki kolegos gal kas nors norite suzaisti draugiskas priessezonines varzybas su B lygos komanda? rasykite berzonskis@gmail.com ir susitarsim!
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 16:35:32 |
Sirvena: organizatoriai ir komentarus skaito, skirtumas tas, kad čia jie viešai (geriausia, kad žmoniškai, be pykčio) pasakomi ir vienaip ar kitaip į juos turi būti reaguojama.
|
Sirvena
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-03 16:29:48 |
Manau ne komentaruose reike kelt veja o sakyt organizatorems kas kur negerai. Organizatoriai supratingi ir manau problemas isspres
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 15:14:23 |
andrius_k: bet jei grybaus, tai aš komentaruose vėją kelsiu, tikiuosi ir kiti darys tą patį, o ne tylės ir kentės.
|
andrius k
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-03 14:52:08 |
Aisku, atsiprasau del eurobasket, dabar jau nebe tu, senom ziniom gyvenu. Del startinio - tai tik mano pamastymai ir bandymai rodyt i galimas problemas,turiu tokia teise, nereikia taip grieztai interpretuoti pabandom Cure
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 14:33:11 |
andrius_k: pabandom palaukti šį sezoną ir pažiūrėti, kas gausis. Jei bus blogai, kitąmet laukia konkurentai išskėstom rankom, o dabar - rimta organizacija, suteikiam jai šansą.
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 14:31:40 |
Andrius: sutinku dėl 5 grupių sistemos, jei jau dauguma to norėjo, bet... su Play-Off, iš tokio skaičiaus komandų iškart 64 ar 32 būtų daug paprasčiau atrinkti, o šansas, kad tos 24 komandos, t.y. 6-11 vietas užėmusios komandos pasirodys gerai - pakankamai mažas. Gal geriau iškart 1/16 būtų buvę daryt ir ne iš dviejų rungtynių, o iki dviejų pergalių?
|
Andrius
Komentarų: 29 | Data: 2008-10-03 14:31:21 |
andriusk:
Viskas bus gerai. Jeigu abejojate turnyro sėkmė, galime gražinti starto mokestį ir nedalyvaukite varžybose.
Eurobasket.lt taurę rengia kita bendrovė. Nei aš, nei krepšinio sąjunga su šiuo turnyru niekaip nesame susiję.
|
andrius k
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-03 14:21:02 |
Andriau, pasakyk atvirai, ar ne per daug apsiziojote su c lyga? kam to reikejo? Juk akivaizdu, kad c lygos komandos kentes del teiseju kvalifikacijos nebuvimo, tai zingsnis atgal ir naudos tikrai neduos, pirmiausia reikejo pasiruosti tu teiseju, o paskui rengti toki masini turnyra... beje kaip bus su pacia organizacija? pats gi dar ir eurobasket'a kuruoji...
|
Andrius
Komentarų: 29 | Data: 2008-10-03 13:39:43 |
Cure:
Dėl varžybų sistemos išties virė didelės aistros. Svarstėme įvairius variantus: 8, 6, 5 ir 4 grupių sistemas. Pabandysiu aptarti kiekvieną iš jų ir motyvuoti, kodėl buvo pasirinkta būtent 5 grupių sistema.
8 grupių sistema pasirodė nepriimtina dėl komandų pajėgumo skirtumo ir didelio tarpusavio rungtynių skaičiaus. Kalbėjomės su įvairių komandų vadovais ir daugelis išreiškė norą per sezoną susitikti su kiek įmanoma daugiau varžovų. Todėl ši sistema buvo atmesta.
6 grupių sistema nebuvo priimta dėl per mažo rungtynių skaičiaus vienai komandai, nes ekipa per sezoną sužaistų tik 13 arba 14 rungtynių. Dalyviai liktų nuskriausti.
5 grupių sistema gera dėl optimalaus rungtynių skaičiaus (po 16-17) komandoms bei dėl to, kad į kitą etapą patenka daug ekipų - 56. Sutinku, kad bus daug skaičiavimo, tačiau pernai skaičiavimas sudarant komandų reitingą buvo pasitelktas ir B, ir C lygose.
4 grupių sistema atrodė bene geriausia, nes komandos sužaistų net po 21 rungtynes reguliariajame sezone ir nereikėtų papildomų skaičiavimų ir reitingavimo, tačiau įgyvendinant šią sistemą nebūtume sutilpę į mūsų iš anksto suplanuotą lygos biudžetą. Žinant, kad išaugo ir teisėjų, ir sekretorių atlyginimai bei pagausėjus krepšinio sąjungos kolektyvui ženkliai išaugo ir išlaidos, todėl 5 grupių sistema pasirodė palankiausia ir dalyvių, ir organizatorių atžvilgiu.
O kalbos apie mistinį sąjungos pelna yra iš piršto laužtos. Krepšinio sąjunga yra ne pelno siekianti visuomeninė organizacija, kurios biudžetas yra suplanuotas taip, kad visos pajamos padengia visas išlaidas ir sezono pabaigoje sąjungos piniginėje lieka labai minimali suma.
Dėl teisėjų. Šiemet C lygoje turėtų debiutuoti nemažai naujų jaunų teisėjų, kuriems šios varžybos turėtų būti geras tramplynas į ateitį. Pirmadienį rengiamės išplatinti pranešimą, kad krepšinio sąjunga drauge su teisėjų asociacija surengs seminarą norintiems teisėjauti.
Vilniuje trūksta teisėjų, nes veikia tik viena Vilniaus krepšinio teisėjų sąjungos (VKTS) kuruojama teisėjų mokyklėlė, tačiau labai trūksta informacijos apie jos veiklą. Todėl krepšinio sąjunga imasi iniciatyvos ir padės VKTS ruošti teisėjus "Sostinės" taurės ir kitoms varžyboms.
Tuo metu Kaune nuo šio sezono veikia net trys teisėjų mokyklėlės ir ten padėtis yra kur kas geresnė. Verda konkurencija tarp mokyklėlių, jas papildo vis daugiau norinčių teisėjauti ir vyksta didelis progresas.
|
Edvinas
Komentarų: 12 | Data: 2008-10-03 13:10:12 |
Cure:
Priimtos dar dvi VKM komandos. Ju mokykloje buvo pavogti kompiuteriai del to laiku negavome paraisku. Varzybu sistema del to nesikeicia, tiesiog bus dvi grupes po 17 ir trys po 18 komandu.
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 13:05:32 |
Kažkaip netikėtai komandų 2 padaugėjo, ar man čia jau vaidenasi?
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 12:10:13 |
Sirvena: parašiau, neįdėjo dar. :P
Normaliai atrodo - susižaidę, tvirti, yra snaiperių. Jūs įveiksite, tačiau daugeliui komandų turėtų būti kietas riešutas.
|
Sirvena
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-03 12:06:06 |
CURE
kaip atrodo S4ID sakei sendiena parasysi?
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-03 10:34:01 |
Rambo: atkrintamosios nebūtų didelė loterija, jeigu sistema būtų kaip Eurolygoje ar EuroCup (na, kaip A ir B lygoje). Dabar gaunasi, kad prie esančios atkrintamųjų įtampos, dar bus žaidžiama iš dviejų rungtynių (ne iki 2 pergalių), o megėjų krepšinyje, kai visi dirba, mokosi ir kartais fiziškai negali ateiti į varžybas - sistema, kai žaidžiamos dvi rungtynės, o galutinę reikšmę turi skirtumas, gali eliminuoti net ir stiprią komandą.
|
Mcks
Komentarų: 1 | Data: 2008-10-03 09:38:11 |
Tai jus zjbs
|
Kolia
Komentarų: 14 | Data: 2008-10-03 07:31:22 |
O musu komandai visiskai dzin kokius kur kada kaip ir kiek kartyu teks nukalt priesininkus....
|
Rambo
Komentarų: 17 | Data: 2008-10-03 01:40:54 |
na ziurim kas cia gaunasi pagal toki parasyma: 4 pogrupiai po 17 komandu + 1 su 18, i kita etapa is kiekvieno pogrupio iseina 11 komandu ir viena 12ta. Minimalus skaicius rungtyniu komandai - 16 (ner blogas rodiklis siaip, bijojau sistemos su mazesniu minimaliu rungtyniu skaiciumi... pagal starto mokescio/rungtyniu skaiciaus santyki ner didelio skirtumo nuo konkuruojanciu lygu.
Atkrintamosios - loterija, o su tiek komandu didesne ir loterija man sis dabartinis variantas patinka labiau, nei Cure pasiulytasis, bet biski patobulinus Cure varianta jis butu patikes labiau uz si pasirinktaji...
O siaip - dabartine sistema ner blogesne uz pernykste. Ner ir geresne...
|
andrius k
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-02 20:04:04 |
budamas saliskas niekada nespresiu apie varzovu pajeguma su jais nesuzaides... prasides varzybos ir pamatysim pakom bulbos )
del priimtos sistemos ziureciau skeptiskai, nes pradet atrintamasias su 56 komom kazkas nerealaus... tai reiskia, kad kritusiom 28 sezonas baigtas? o toliau 14? uztenka du kart nesusirinkt pilnos sudeties i varzybas ir prasiktas visas sezonas?tokiu atveju Cure siulomas variantas zymiai geresnis. tada bus isvengta atsitiktinumu...
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-02 19:10:29 |
Rambo: bandysiu savo nuomonę apie favoritus pateikti.
SK Širvėna draugiškose atrodo įspūdingai, žiūrėsim, kaip atrodys prieš kitas, MRU magistrai - gerai žaidė RIMI, kaži ar ta pačia sudėtim loš, BC Pavilnys kadaise gerą komandą turėjo, BC Šeškinė-Triobet - geras jaunimas, susižaidęs, turėtų atrodyti grėsmingai, Grigiškių abi komandos nuolat surenka rimtą komandą, tad siurprizų gali būti ir šiemet, ISM gali atsiųsti kažką rimto, Martono veteranai - įdomus variantas: prieš du metus laimėjo C lygą, persivadino į Metransą bei po metų laimėjo B lygą, dabar pateko į A lygą ir... vėl kažką siunčia žaisti į C, apie S4ID parašysiu rytoj, VU Fizikai - dar vienas rimtas variantas, na ir, žinoma, Marčiulionukų viena ekipa, kuri tikrai gali iššauti. Dabar priskaičiavau 11 komandų, dar gali būti 3-4 kurios gali būti rimtos, bet pavadinimai nieko nesako. Taip kad, jei viskas gerai jau nuo 1/8 C lygoje lauks nenuspėjamos ir įdomios kovos.
|
Rambo
Komentarų: 17 | Data: 2008-10-02 17:25:03 |
sirvena:
kol visu sudeciu neperzvelgem, negalima nieko prognozuot bet va tokie pavadinimai kaip "MRU-Magistrai" ar "Martono veteranai" leidzia numanyti, kad sitose komandose galim isvysti ne viena megeju lygose pasizymejusi veida - taciau viskas priklauso nuo sudeties, jei zais tie zmones, kurie zaide siose komandose anksciau, bus favoritai LiCs'ai irgi kiek girdejau is ju paciu rimta komanda surinkt nori, kuri i B lyga iseit galetu. Dar su 15-20 komandu yra teke reikalu turet ir zinau, kad jos yra pajegios prie tinkamu aplinkybiu i lyderius iseit, bet tingisi vardint. O kai kurie pavadinimai is viso nieko nesako, bet gali but, kad ir po jais neblogi kashiorai slepiasi zodziu, laukiam atnaujintu sudeciu.
Taip pat is sporto mokyklu komandu galima tiketis, kad kai kurios is ju bus pajegios (ereliai, marciulioniukai, vkm) - priklausomai, kelintu metu gimimo
|
Sirvena
Komentarų: 16 | Data: 2008-10-02 16:37:13 |
Kas fovoritai? Jusu nuomone?
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-02 15:36:14 |
Jeigu buvo galima sugalvoti neaiškesnę sistemą, tai ji ir buvo sugalvota. :/
Na, dėl 5 grupių dar gerai - po 16-17 komandų grupėje yra puiku, tačiau paskui - pirmos vietos, trys geriausios antros, likusios komandos. Kažkokia makalynė gaunasi. Gal geriau būtų buvę iškart 32 stipriausios ir toliau nuo 1/16 kova eitų? Nes pagal Eb.lt Iššūkio taurės - 2008 patirtį galiu pasakyti, kad didelis komandų patenkančių į Play-Off kiekis sudaro tik matematinių skaičiavimų gausą ir... galiausiai makalynę.
|
Cure
Komentarų: 125 | Data: 2008-10-02 14:35:07 |
kuvalda: taigi aš silpnų neskriaudžiu, nepatekusios į TOP32, galės 33-64 vietas tokia pat sistema aiškintis. Įsiskaityk.
Rembo: įmanoma antroje dalyje ir kita sistema, svarbu, kad žaisti būtų įdomu. Tiesiog, per vadovų susirinkimą išsiskyrė nuomonės: vieni norėjo dviejų ratų, kiti - griežtai vieno. Aš pasiūliau hibridinį variantą, kad visi būtų laimingi.
|
shenis
Komentarų: 6 | Data: 2008-10-02 14:20:03 |
na manau sistema visai nebloga pasiulyta... bet vat del krepseliu tai nesutikciau... manau jau ir pries pirma etapa galima sudarineti krepselius. visas naujokes i paskutini krepseli, o is pernai dalyvavusiu suskirstyti pagal pernykscius rezultatus...
|
Rambo
Komentarų: 17 | Data: 2008-10-02 14:18:04 |
andriusk:
kad su teisejavimu bus bedu - faktas, kurio nieks nenuneigs manau, kad turetumem dziaugtis, jei is dvieju teiseju bent vienas bus kiek rimtesnis - itariu jauni teisejai siemet tikriausiai gaus kaip niekada daug stazho C lygos saskaita taip kad apsisarvuojam kantrybe, pasistengiam per daug nelauzyt jaunu teiseju psichologijos terorizuodami del blogu sprendimu, o tai ir tuos pacius atmushim nuo teisejavimo dar nespejus ne patirties igaut, ir laukiam sezono
|
Komentarus rašyti gali tik registruoti nariai. Jei esate užsiregistravęs - prisijunkite per prisijungimo
"dėžutę" dešinėje, o jei dar nesate registruotas vartotojas, registruokitės!
|
|